Jotta löytäisit asiat helpommin, sinulla tulisi olla rutiineja asioiden tekemiseen
Tiedät varmasti tilanteen, jossa jätät avaimet tai puhelimen uuteen paikkaan? Ja miten tuskallista on muistaa jälkikäteen, missä ne ovat. Tekemällä asiat aina samalla tavalla, helpottavat arkea. Sama pätee projektin- ja kontaktienhallintaan. Pidä mielessä muutama asia:
- Opettele yksi hyvä tapa tehdä asiat
- Kehitä myyntiprosessien hallintaa ja siten tehosta myyntiä
- Hallitse tuotteita ja myyntiä samassa paikassa, jotta tarjousten liittäminen laskutukseen on helpompaa
- Seuraa miten projektit menevät eteenpäin myyntisuppilossa
- Pidä huolta asiakaskokemuksesta ja ryhmittele kontaktit omiin ryhmiin
- Aloita asiakaslähtöisestä markkinoinnista, älä huuda oman yrityksen paremmuudesta
- Hallitse kaikkien kalentereita samassa näkymässä
- Lopussa klikkaa nappia ja muuta tarjous suoraan laskuksi, samassa paikassa
- Nauti matkasta ja seuraa myynnin kehitystä
Tässä muutamia asioita, joita olisi hyvä pitää mielessä päivittäisen työn organisoinnissa. Unohda eri tavat hoitaa sama asia, tee asiat samalla tavalla ja yhdessä paikassa.