Nidos SaaS palvelu suoraan verkosta
Yritysten ja käyttäjien tarpeet ovat kaiken lähtökohtana. Ratkaisemme sähköisiin palveluihin liittyviä haasteita. Teemme myös räätälöityjä alustoja sekä ulkoasusuunnittelua asiakkaille, jotka tarvitsevat apua ohjelmoinnissa tai sivujen suunnittelussa. Nidoksen alusta projektinhallintaan on yksi esimerkki osaamisestamme. Saat sen heti ilmaiseksi käyttöösi.
Me uskomme, että liiketoiminnan prosessien digitaaliset työkalut voidaan toteuttaa siten, että ne ovat helppoja käyttää ja tehokkaampia. Haluamme ajatella, että käyttäjäkokemus on suunnittelun keskiössä. Näin saat kilpailuetua muihin nähden ja työskentely helpottuu. Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä sinulle sopiva ratkaisu.
Tarjoamme osaamisemme käyttöösi
Kaikki liiketoiminnan työkalut yhdessä ohjelmassa 0 €
Paljon ominaisuuksia, jonka päälle rakentaa
Palvelemme erilaisissa tarpeissa verkkokaupoista verkkosivuihin, konseptoinnista GDPR-konsultaatioon
Nidoksen projektinhallinnan työkalu.
Nidoksen projektinhallinta on digitaalinen alusta, joka toimii kaikissa päätelaitteissa. Se tarjoaa joustavan ja helpon tavan hallita kontakteja, tiimejä sekä automatisoida prosesseja. Voit tehdä melkeinpä mitä tahansa liittyen projektinhallintaan, myyntiin, laskutukseen ja kaikkeen siltä väliltä.
Käytön helppous sekä toiminnan tehostaminen ovat ydinasioita. Ensin Nidokseen tuodaan asiakkaiden tiedot, sitten hallitaan myyntiä, toimitusprojekteja, lähetetään laskuja ja ollaan vuorovaikutuksessa tiimien kesken. Kaikki tämä yhdessä pilvipalvelussa.
Nidos on yksinkertaisesti älykäs työkalu liiketoiminnan tehostamiseen.
Kuka hyötyy Nidoksesta?
Kaikki yhdessä: CRM, projektinhallinta, ERP, ECM, ajanhallinta, laskutus…
Nidoksella voit tehdä melkeinpä mitä tahansa.
Nidos auttaa näkemään ison kuvan myyntiprosessista. Eikä vain sitä. Se auttaa yhdistämään kaikki yhteen, jotka haluavat tietää projektien taustat. Voit jakaa kalentereita, tiedostoja ja kutsua käyttäjiä editoimaan niitä. Näe koko työnkuva ja paljon enemmän. Jos haluat seurata ajankäyttöä ja onko projektit kannattavia, kutsu ihmisiä osallistumaan ja merkitsemään tunteja. Tilanteessa jossa haluat seurata koko elinkaarta, Nidos on oikea työkalu sinulle. Meidän ERP-järjestelmällä voit tehdä juuri niin. Lisää tuotteita varastoon ja näe mitä pitää tilata lisää. Kaikki voivat nähdä tuoton ja hintoja voi säätää sen mukaan. Älä unohda asiakkaita, kerro heille uusista tuotteista, joista he ovat kiinnostuneita. Jos haluat ottaa yhteyttä uusiin asiakkaisiin on se mahdollista sähköpostityökalun kautta Nidoksen sisällä.
Lataa kontaktit palveluun ja linkity Googlen kalenteriin
Helppo käyttöönotto. Lataa kontaktit palveluun, lisää linkityksiä ja luo esimerkiksi markkinointilistoja. Ajatellaan, että haluat liittää ihmisiä tuotteen A markkinointilistaan. Sinun tarvitsee kertoa Nidokselle vain mitä haluat linkittää ja mihin. Näin voit tehdä mm. markkinointia tietyille ryhmille tai ihmisille.
Google kalenterin linkittäminen ja kontaktien tuonti Gmailista onnistuu myös. Voit valita mitä kalentereita näytät Nidoksessa. Kun saat uusia sähköposteja näet ne palvelussa odottavina kontakteina. Voit valita mitä haluat tuoda yhdellä napin painalluksella.